torsdag 20 februari 2014

Sportlov!

Har haft så jäkla mycket att göra den här vintern att jag börjar bli lite trött. Normalt är det nu jag ska softa och ta det lugnt inför våren som kan vara rätt hektisk. Men varför softa och ta det lugnt när man kan göra tusen saker samtidigt och helst klona sig, helt slut!
Ser framför mig en bild där jag sitter på golvet och masserar en hund samtidigt som jag försöker instruera ett gäng hundägare i hundmötesteknik och under tiden pratar jag i telefonen och försöker svara på mail och funderar över om det är någon idé att äta lunch kl. 16 eller om jag ska gå direkt på middagen och mitt i allt försöker jag rabbla hundens bakbensmuskulatur på latin...
Inte konstigt att jag sen lyckas med bedriften att köra så totalt vilse i Kista att jag till slut fick koppla in GPS'en för att hitta hem. Hahaha, jag skojar inte, det är sant!

Men nu har jag i alla fall sportlov i 10 dagar! Har inte ens hunnit fundera över vad jag ska göra, mer än att jag tänker ta en ordentlig sovmorgon imorgon. Sen får vi se!

Inga kommentarer: