onsdag 2 juli 2014

Semester!

Ja, nu är det äntligen semester! Täppas mår tack och lov bättre och haltar inte alls längre. Men han får nog allt, vare sig han vill det eller inte, hålla sig lugn ett tag framöver. Hur som helst vågar jag i alla fall åka iväg till Orsa nu, det blir nog imorgon gissar jag.


Har varit duktig och gjort upp en plan för friskvårdspluggandet under sommaren. Nej, egentligen är det inte ok att ägna semestern åt att plugga men alternativet är nu eller i höst. Och efter en titt i kalendern kan jag bara konstatera att hösten kommer bli galen. Dels är hösten alltid "värst" på jobbfronten men i år ska jag dessutom resa bort mitt i allt och när jag sedan kommer hem är det megastort slutprov på hela friskvårdsutbildningen... Puh, jag tror jag behöver en Spa-helg i oktober ;)

Inga kommentarer: