söndag 29 mars 2015

Söndag

Har precis sett F1 i Malaysia med blandade känslor. Sjukt kul att Ferrari sätter Mercedes på plats och VINNER, heja Seb Vettel! Lika trist att Kimi blir påkörd, får punktering och tvingas köra ett helt varv utan vänster bakdäck. Trots det kör han sen upp sig och slutar på en fjärde plats, bästa placeringen på väldigt länge! Hade det inte varit för punkan hade vi haft båda Ferrariförarna på pallen... Det får bli revansch i Kina!

Täppas lär jag knappast få utanför dörren idag i all regn och blåst. Och själv har jag träningsvärken from Hell så jag känner inget större behov av att röra på mig. Det får nog bli lite jobb eftersom påsklovet närmar sig och då vill jag vara ledig. Måste dessutom göra en upptrappningsplan för Täppas nu när han äntligen får sättas igång igen!

Trollet vid sjön igår, väldigt glad att få gå promenader igen!

Inga kommentarer: