fredag 11 februari 2011

Colin's Crest Award

Trodde aldrig jag skulle klaga på snö och snöstorm men det var inte kul att vakna upp imorse, titta ut och veta att man har ca 40 mil i bilen framför sig. Och en tid att passa... Det gick djävulskt sakta och plogbilarna lyste med sin frånvaro. Vi pulsade in till Vargåsen och hoppet vid Colin's Crest med 30 min tillgodo, puh!

Räikkönen körde den sträckan bra men drog tyvärr på sig en punka på en annan sträcka, Likenäs, så nu ligger han på 11:e plats. Men det var fler som fick punka på exakt samma däck, vänster fram, så det var väl nån elak sten eller nåt.

Det här blir bara en snabbuppdatering, måste ladda inför imorgon då det är full fart från 05:30-22. Just nu är jag proppmätt efter en smarrig chokladfondant :) Orkar inte rota bland mina bilder så jag snor helt fräckt en bild från wrc.com på Ken Block som hoppade längst vid Colin's Crest, 37 m!

Ken Block vinner Colin's Crest Award

Inga kommentarer: