lördag 26 februari 2011

Täppas is back!

Och vad menar jag med det? Jo, han har faktiskt inte varit sig själv sen han var sjuk. Stressad, varvad och halvt rabiat i vissa situationer. Men så i tisdags vände det och sen dess har han (peppar, peppar ta i trä) varit nästan normal! Lugn, kan koppla av, mycket lättare att träna, mer samarbetsvillig på promenaderna mm.
Ett tag var jag orolig över att jag inte skulle kunna ta med honom på de inplanerade utbildningarna framöver, skulle aldrig funka så som han betett sig ;) Men nu är de tvivlen borta, Täppas is back!

Nu när han är "träningsbar" igen så märker jag att vi nog har viss abstinens efter kurser och utbildningar. Har två 3-dagars utbildningar inplanerade under våren men sen är det inget mer. Så jag har kikat runt efter utbildningar, kurser och föreläsningar och hittat en hel del intressant men nästan allt krockar med mitt späckade schema :( Trisst.
Finns en del kurser och läger under sommaren när jag är ledig men Täppas är så värmekänslig och brukar mest däcka i någon skuggig vrå när det är varmt. Men jag måste hitta nånting i alla fall...

Inga kommentarer: