söndag 9 mars 2014

Frustrerande helg

Egentligen borde man bosätta sig utomhus i det fina vädret men jag är inne på dag fyra med feber och är rätt slut. Tack och lov finns ju smarta piller som tar ner febern tillfälligt så jag orkade iaf pallra mig iväg till skogen för att aktivera Trollet med lite lätta övningar. Det blev uppletande, då kan han jobba medan jag står stilla, bra arbetsfördelning! 

Leta lite här...

...och lite där.

Aha, där var den!
Sen hittade han en annan rolig sak att pyssla med. Telefonen ringde så jag skickade upp honom på en sten så att han inte skulle käka massa smarrig jord medan jag pratade. Och det är ju fruktansvärt tråkigt när matte pratar i telefon så han roade sig med att slänga ner sin leksak ifrån stenen han stod på. Igen, igen och igen, skitkul tyckte han det var haha =) Det blev väldigt suddiga bilder...

Stirra ordentligt på leksaken för att se om den lever.

Varför greppa i själva bitdelen när man kan lyfta i snöret?!

Slänga ner leksaken från stenen är ju bara för skoj =) 
Täppas såg aningens fundersam ut när vi var på väg hem igen, promenaden blev väl inte mer än 1,5 km haha. Det räckte bra för mig, kände mig helt död...



Nu väntar tre dagars friskvårdsutbildning kl. 9-17 och så jobb ovanpå det. Kan ju bli minst sagt intressant om inte febern försvinner...

Nu ska jag kurera mig med en varm kopp choklad och rallyradion, kan man hitta bättre medicin?! Idag är sista dagen i Rally Mexico och för närvarande leder Ogier med en hel minut! Kom igen nu =)

Inga kommentarer: